четверг, 18 апреля 2013 г.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів та навчитися застосовувати фасилітацію за методом проектів, створила позиції  список послань на сайти, з якими учні можуть ознайомитися на першому етапі впровадження проекту.
Зрозуміла, що  вибір правильних типів запитань, які ставити учням для обговорення всім класом, в дискусіях у малих групах або ж у бесідах один-на-один, є дуже важливим, адже саме вони провокують мислення учнів. Постановка цікавих, ефективних, добре підібраних запитань залучає учнів до продуктивних дискусій, які призводять до створення цікавих продуктів навчання, що відображають складні процеси мислення та глибинне розуміння змісту навчальної теми.



Комментариев нет:

Отправить комментарий