среда, 17 апреля 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія


Сьогодні обговорювали створені приклади учнівських робіт. В котрий раз це допомогло ще раз проаналізувати свою роботу через діяльність інших учасників тренінгу. Дев'ятий модуль був присвячений адаптації навчального процесу до потреб учнів, диференціації навчання в проектній діяльності. Диференціація дозволить підвищити самооцінку учнів, виховувати у них впевненість в своїх силах, дасть можливість реалізувати свої здібності учням з різними навчальними потребами. Зрозуміла, що шаблон дійсно допоможе певній категорії  учнів зробити посильну роботу, навчитися та перейти на більш високий рівень.
У своїй роботі я використовую досить  рідко. Участь у тренінгу змусила мене переглянути свої методи навчання і оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий