В цьому модулі я
ознайомилася з різними формами та стратегіями оцінювання, зрозуміла, що означає
«оцінювання, зосереджене на потребах учнів», і зробила висновок, що треба активніше залучати дітей до процесу
оцінювання. Коли учні залучені до процесу
оцінювання на такому рівні, вони розвивають навички самоконтролю над своїм
навчанням і почувають себе успішними та здібними. А ситуація успіху позитивно впливає
на результати навчання
Я дізналася, що можна оцінювати не лише презентації, документи, але блоги і сайти.
Важко було обрати саме ті форми, які
підійдуть до мого проекту.
Замислилася після вправи з
аналізу власної системи оцінювання, зрозуміла, що в цьому напрямку мені треба
працювати. Сподіваюсь, що після того, як створю план і графік оцінювання
проекту, помітка в шкалі оцінювання буде ближче до слова «завжди».
Викликала бурю
емоцій (на жаль, не зовсім позитивних) вправа за стратегією 3-2-1. Але була
дуже корисною. Вона допомогла мені зрозуміти свої помилки та спробувати
виправити їх.
Дякую тренеру за
терпіння і допомогу!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий