вторник, 16 апреля 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія


В цьому модулі я ознайомилася з різними формами та стратегіями оцінювання, зрозуміла, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», і зробила висновок, що треба  активніше залучати дітей до процесу оцінювання.  Коли учні залучені до процесу оцінювання на такому рівні, вони розвивають навички самоконтролю над своїм навчанням і почувають себе успішними та здібними. А ситуація успіху позитивно впливає на результати навчання
Я дізналася, що можна оцінювати не лише презентації, документи, але  блоги і сайти.
 Важко було обрати саме ті форми, які підійдуть до мого проекту.
 Замислилася після вправи з аналізу власної системи оцінювання, зрозуміла, що в цьому напрямку мені треба працювати. Сподіваюсь, що після того, як створю план і графік оцінювання проекту, помітка в шкалі оцінювання буде ближче до слова «завжди».
Викликала бурю емоцій (на жаль, не зовсім позитивних) вправа за стратегією 3-2-1. Але була дуже корисною. Вона допомогла мені зрозуміти свої помилки та спробувати виправити їх.
Дякую тренеру за терпіння і допомогу!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий